Adatkezelési nyilatkozat

Adatkezelési nyilatkozat

Az Ön által megadott adatokat  a NotebookDR Sziget Kereskedelmi és Szolgáltató Betéti Társaság kizárólag a megrendelés teljesítése, a rendelési feltételek későbbi bizonyítása, illetve hírlevél küldése céljából tárolja.

Adatait harmadik fél részére nem adjuk át, kivéve, ha az a szerződés teljesítése érdekében alvállalkozónkként működik közre, pl. futárszolgálat, aki a NotebookDR Sziget Kereskedelmi és Szolgáltató Betéti Társaságtól kapott adatokat semmilyen formában nem jogosult felhasználni, tárolni, illetve harmadik fél részére továbbadni. Adatai kezelésekor a Személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII törvénynek megfelelően járunk el.

Az információk tulajdonjoga

Kijelentjük, hogy NotebookDR Sziget Kereskedelmi és Szolgáltató Betéti Társaság birtokolja az oldalainkon látható információkat. A www. notebookdrsziget.hu.hu oldalainak tartalmát és a kialakítását nemzetközi és magyar törvények védik. Tilos továbbá a tőlünk származó információk, cikkek árusítása, bármilyen formában történő megváltoztatása és ismételt megjelentetése. A megjelent anyaggal kapcsolatos minden további jogunkat fenntartjuk, és szükség esetén akár bírósági úton is érvényesítjük.
Aki a webáruházunkba regisztrálja magát, az adatkezelési irányelveinket elfogadottnak tekinti, azzal egyetért.

Cégadatok:

  • cégnév: NotebookDR Sziget Kereskedelmi és Szolgáltató Betéti Társaság
  • adószám: 22109468-1-13
  • székhely: 2310 Szigetszentmiklós, Hold utca 20
  • cégjegyzékszám: 13-06-073148
  • Forint bankszámlaszám: 10401945-50526687-76511018
  • telefonszám: 06-30-887-7701
  • e-mail: info@notebookdrsziget.hu

Adatvédelmi tájékoztató

Amelyben tájékoztatjuk Önt, mint honlapunk látogatóját, valamint szolgáltatásaink használóját, társaságunk adatkezelési és adatvédelmi szabályairól.

1.Milyen alapelveket követünk adatkezelésünk során?

Társaságunk az adatkezelése során alábbi alapelveket követi:

  1. a személyes adatokat jogszerűen és tisztességesen, valamint az Ön számára átláthatóan kezeljük.
  2. a személyes adatokat csak meghatározott, egyértelmű és jogszerű célból gyűjtjük és azokat nem kezeljük a célokkal össze nem egyeztethető módon.
  3. az általunk gyűjtött és kezelt személyes adatok az adatkezelés céljai szempontjából megfelelőek és relevánsak, valamint csak a szükségesre korlátozódnak.
  4. Társaságunk minden észszerű intézkedést megtesz annak érdekében, hogy az általunk kezelt adatok pontosak és szükség esetén naprakészek legyenek, a pontatlan személyes adatokat haladéktalanul töröljük vagy helyesbítjük.
  5. a személyes adatokat olyan formában tároljuk, hogy Ön csak a személyes adatok kezelése céljainak eléréséhez szükséges ideig legyen azonosítható.
  6. megfelelő technikai és szervezési intézkedések alkalmazásával biztosítjuk a személyes adatok megfelelő biztonságát az adatok jogosulatlan vagy jogellenes kezelésével, véletlen elvesztésével, megsemmisítésével vagy károsodásával szemben.

Társaságunk az Ön személyes adatait

  1. az Ön előzetes tájékoztatáson alapuló és önkéntes hozzájárulása alapján és csakis a szükséges mértékben és minden esetben célhoz kötötten kezeljük, azaz gyűjtjük, rögzítjük, rendszerezzük, tároljuk és felhasználjuk.
  2. egyes esetekben, az Ön adatainak kezelése jogszabályi előírásokon alapul és kötelező jellegű, ilyen esetekben erre a tényre külön felhívjuk az Ön figyelmét.
  3. illetve bizonyos esetekben az Ön személyes adatainak kezeléséhez Társaságunknak, vagy pedig harmadik személynek fűződik jogos érdeke, például honlapunk működtetése, fejlesztése és biztonsága.

2.Adatkezelő neve

  • cégnév: NotebookDR Sziget Kereskedelmi és Szolgáltató Betéti Társaság
  • adószám: 22109468-1-13
  • székhely: 2310 Szigetszentmiklós, Hold utca 20
  • cégjegyzékszám: 13-06-073148
  • Forint bankszámlaszám: 10401945-50526687-76511018
  • telefonszám: 06-30-887-7701
  • e-mail: info@notebookdrsziget.hu
  • A Társaságunk honlapja: www.notebookdrsziget.hu

A honlap üzemeltetője:

  • cégnév: NotebookDR Sziget Kereskedelmi és Szolgáltató Betéti Társaság
  • adószám: 22109468-1-13
  • székhely: 2310 Szigetszentmiklós, Hold utca 20
  • cégjegyzékszám: 13-06-073148
  • Forint bankszámlaszám: 10401945-50526687-76511018
  • telefonszám: 06-30-887-7701
  • e-mail: info@notebookdrsziget.hu

Társaságunk a GDPR 37. cikke alapján nem köteles adatvédelmi tisztviselő kinevezésére.

Társaságunk tárhely szolgáltatójának neve, címe és elérhetősége:

Társaságunk az adatok kezelése során – ügyfeleink színvonalas kiszolgálása érdekében – az alábbi adatfeldolgozókat veszi igénybe:

Amennyiben az adatfeldolgozóink körét módosítjuk, a változásokat átvezetjük jelen tájékoztatónkban.

Az általunk kezelt adatok:

Tevékenység megnevezése és az adatkezelés célja Jogalap Kezelt adatok Időtartam
Honlap látogatása
Cél a honlap rendeltetésszerű és színvonalas működésének biztosítása, a szolgáltatásaink minőségének ellenőrzése és javítása, a rosszindulatú, weboldalunkat támadó látogatók beazonosítás,
a látogatottság mérésére,
statisztikai célok
Társaságunk jogos érdeke IP cím

a látogatás időpontja

a meglátogatott aloldalak adatai,

az Ön által használt operációs rendszer és böngésző típusa

visszavonásig, vagy törlésig
Ügyintézés, panasz

  • észrevételre, panaszra válaszadás
  • jogi kötelezettség
  • teljes név
  • e-mail cím
  • telefonszám
  • levelezési cím
  • egyéb személyes üzenet
  • 5 évig

A weboldalunk látogatóinktól csak akkor kérjük személyes adataikat, ha regisztrálni, bejelentkezni szeretnének, illetve nyereményjátékban részt venni.

A regisztráció, illetve marketing szolgáltatásaink igénybevétele kapcsán megadott személyes adatokat nem kapcsolhatjuk össze és a látogatóink beazonosítása alapvetően nem célunk.

Az Ön személyes adatait csak olyan célból kezeljük, amihez Ön előzetesen hozzájárult. Ez lehet az Ön által kért témában küldött információk és meghívók, illetve a honlap kényelmesebb használatának biztosítása. Az Ön által megadott személyes adatokat semmilyen formában nem adjuk át harmadik fél számára.

Az általunk kezelt személyes adatok:

  • IP-cím: szükségesek a weboldal betöltésekor fellépő esetleges problémák diagnosztizálásához, a weboldal adminisztrációjához és a demográfiai adatokhoz. Az IP cím olyan számsorozat, mellyel az internetes felhasználók számítógépei, mobil eszközei egyértelműen azonosíthatók. Az IP címek segítségével akár földrajzilag is meghatározható az adott számítógépet használó látogató. A meglátogatott oldalak címe, valamint a dátum, időpont adatok önmagukban az érintett azonosítására nem alkalmasak, azonban egyéb (pl. regisztráció során megadott) adatokkal összekapcsolva alkalmasak arra, hogy segítségükkel a felhasználóra vonatkozó következtetéseket lehessen levonni.
  • Email cím és név: Csak abban az esetben jutunk hozzá ezen adatokhoz, amennyibe Ön közvetlenül egy űrlap kitöltésével vagy e-mail küldésével adja meg őket.

Az adatkezelés időtartama

Az adatkezelés a hírlevélre történő feliratkozás napján kezdődik és az Ön törlési kérelméig, illetve az értesítéshez való hozzájárulás visszavonásáig tart.

Személyes adatok kezelésének jogalapja

A megjelölt személyes adatok kezelésének jogalapja a felhasználók önkéntes, megfelelő tájékoztatáson alapuló hozzájárulása.

Az adatkezeléssel kapcsolatos kérdéseivel Ön a allatorvosazotthonaban@gmail.com e-mail kérhet további tájékoztatást vagy a 2000 Szentendre, Bükköspart 74/1 szám alatti levelezési címünkön, válaszunkat késedelem nélkül, 20 napon belül (legfeljebb azonban 28 napon belül) megküldjük Önnek az Ön által megadott elérhetőségre.

3.Mik azok a sütik és hogyan kezeljük őket?

A sütik (cookie-k) olyan kisméretű adatfájlok (továbbiakban: sütik), amelyek a weboldalon keresztül a weboldal használatával kerülnek az Ön számítógépére úgy, hogy azokat az Ön internetes böngészője menti le és tárolja el. A leggyakrabban használt internetes böngészők (Chrome, Firefox, stb.) többsége alapbeállításként elfogadja és engedélyezi a sütik letöltését és használatát, az viszont már Öntől függ, hogy a böngésző beállításainak módosításával ezeket visszautasítja vagy letiltja, illetve Ön a már a számítógépen lévő eltárolt sütiket is tudja törölni. A sütik használatáról az egyes böngészők „súgó” menüpontja nyújt bővebb tájékoztatást.

Vannak olyan sütik, amelyek nem igénylik az Ön előzetes hozzájárulását. Ezekről weblapunk az Ön első látogatásának megkezdésekor ad rövid tájékoztatást, ilyenek például a hitelesítési, multimédia-lejátszó, terheléskiegyenlítő, a felhasználói felület testreszabását segítő munkamenet-sütik, valamint a felhasználó-központú biztonsági sütik.

A hozzájárulást igénylő sütikről – amennyiben az adatkezelés már az oldal felkeresésével megkezdődik – a Társaságunk az első látogatás megkezdésekor tájékoztatja Önt és kérjük az Ön hozzájárulását.

Társaságunk nem alkalmaz és nem is engedélyez olyan sütiket, amelyek segítségével harmadik személyek az Ön hozzájárulása nélkül adatot gyűjthetnek.

A sütik elfogadása nem kötelező, a Társaságunk azonban nem vállal azért felelősséget, ha sütik engedélyezése hiányában a weblapunk esetleg nem az elvárt módon működik.

Milyen sütiket alkalmazunk?

Típus Hozzájárulás Leírás Cél Érvényesség
rendszer sütik nem igényel a webes alkalmazás tűzfalának session sütije, amely a kereszthivatkozások elleni visszaélés megelőzésére szolgál honlap működésének biztosítása böngésző session vége
nyomkövető süti

(harmadik féltől származó)

nem igényel új session-ök és látogatók azonosítására, a Google Analytics webes nyomkövető szolgáltatás ment le a weboldal látogatása során harmadik személyek (pl. Google) szolgáltatásaihoz kapcsolódik törlésig

A harmadik féltől származó sütiről (third party cookie) részletesen itt: https://www.google.com/policies/technologies/types/,
az adatvédelemről pedig itt: https://www.google.com/analytics/learn/privacy.html?hl=hu olvashat

4.Mit kell tudni még a honlapunkkal kapcsolatos adatkezelésünkről?

A személyes adatokat Ön önkéntesen bocsátja rendelkezésünkre a regisztráció, illetve a Társaságunkkal kapcsolattartása során, éppen ezért kérjük, hogy adatai közlésekor fokozatosan ügyeljen azok valódiságára, helyességére és pontosságára, mert ezekért Ön felelős. A helytelen, pontatlan vagy hiányos adat akadálya lehet a szolgáltatásaink igénybevételének.

Amennyiben Ön nem a saját, hanem más személy személyes adatait adja meg, úgy vélelmezzük, hogy Ön az ehhez szükséges felhatalmazással rendelkezik.

Ön az adatkezeléshez adott hozzájárulását bármikor ingyenesen visszavonhatja

  • a regisztráció törlésével,
  • az adatkezeléshez hozzájárulás visszavonásával, illetve
  • a regisztráció során feltétlen kitöltendő bármely adat kezeléséhez vagy felhasználásához való hozzájárulás visszavonásával vagy zárolásának kérésével.

A hozzájárulás visszavonásának regisztrálását – technikai okokból – 10 napos határidővel vállaljuk, azonban felhívjuk a figyelmét arra, hogy jogi kötelezettségünk teljesítése vagy jogos érdekeink érvényesítése céljából bizonyos adatokat a hozzájárulás visszavonása után is kezelhetünk.

Megtévesztő személyes adat használata esetén, illetve ha valamelyik látogatónk bűncselekményt követ el vagy Társaságunk rendszerét támadja, az adott látogató regisztrációjának megszüntetésével egyidejűleg adatait haladéktalanul töröljük, illetve – szükség esetén – megőrizzük azokat a polgári jogi felelősség megállapításának vagy büntető eljárás lefolytatásának időtartama alatt.

5.Mit kell tudni direkt marketing és hírlevél célú adatkezelésünkről?

Ön a regisztráció során tett nyilatkozatával vagy később, hírlevél és/vagy direkt marketing regisztráció felületén tárolt személyes adatainak módosításával (azaz hozzájárulási szándéka egyértelmű kinyilvánításával) hozzájárulását adhatja ahhoz, hogy az Ön személyes adatait marketing célokra is felhasználhassuk. Ebben az esetben – a hozzájárulás visszavonásáig – az Ön adatait direkt marketing és/vagy hírlevél küldés céljából is kezeljük és az Ön részére reklám- és egyéb küldeményeket, valamint tájékoztatókat és ajánlatokat küldünk és/vagy hírlevelet továbbítunk (Grtv. 6. §).

Ön a hozzájárulását a direkt marketing és a hírlevél tekintetében együttesen vagy külön-külön is megadhatja, illetve azt/azokat ingyenesen és bármikor visszavonhatja.

A regisztráció törlését minden esetben a hozzájárulás visszavonásának tekintjük. A direkt marketing és/vagy hírlevél célú adatkezeléshez hozzájárulás visszavonását nem értelmezzük egyúttal a honlapunkkal kapcsolatos adatkezelési hozzájárulás visszavonásának. Ez hogy van? mit és milyen alapon őrzünk meg, ha a hírlevél hozzájárulást visszavonta? A hozzájárulások esetében minden hozzájárulás egy adott célra szól, így a holnapon regisztrálás és a hírlevélre jelentkezés két külön cél, két külön adatbázis, a kettő nem függhet össze.

Az egyes hozzájárulások visszavonásának, illetve lemondásnak a regisztrálását – technikai okokból – 10 napos határidővel vállaljuk.

6.Egyéb adatkezelési kérdések

Az Ön adatait csak jogszabályban meghatározott keretek között továbbíthatjuk, adatfeldolgozóink esetében pedig szerződéses feltételek kikötésével biztosítjuk, hogy ne használhassák az Ön hozzájárulásával ellentétes célokra az Ön személyes adatait. További információ a 2. pontban található.

Társaságunk külföldre nem továbbít adatokat.

A bíróság, az ügyészség és más hatóságok (pl. rendőrség, adóhivatal, Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság) tájékoztatás adása, adatok közlése vagy iratok rendelkezésre bocsátása miatt megkereshetik Társaságunkat. Ezekben az esetekben adatszolgáltatási kötelezettségünket teljesítenünk kell, de csak a megkeresés céljának megvalósításához elengedhetetlenül szükséges mértékben.

Társaságunk adatkezelésében és/vagy adatfeldolgozásában részt vevő közreműködői és munkavállalói előre meghatározott mértékben – titoktartási kötelezettség terhe mellett – jogosultak az Ön személyes adatait megismerni.

Az Ön személyes adatait megfelelő technikai és egyéb intézkedésekkel védjük, valamint biztosítjuk az adatok biztonságát, rendelkezésre állását, továbbá óvjuk azokat a jogosulatlan hozzáféréstől, megváltoztatástól, sérülésektől, illetve nyilvánosságra hozataltól és bármilyen egyéb jogosulatlan felhasználástól.

Szervezeti intézkedések keretében épületeinkben ellenőrizzük a fizikai hozzáférést, munkavállalóinkat folyamatosan oktatjuk és a papír alapú dokumentumokat megfelelő védelemmel elzárva tartjuk. A technikai intézkedések keretében titkosítást, jelszóvédelmet és vírusirtó szoftvereket használunk. Felhívjuk azonban a figyelmét arra, hogy az interneten keresztüli adattovábbítás nem tekinthető teljes körűen biztonságos adattovábbításnak. Társaságunk mindent megtesz annak érdekében, hogy a folyamatokat minél biztonságosabbá tegyük, a weblapunkon keresztül történő adattovábbításért azonban nem tudunk teljes felelősséget vállalni, ám a Társaságunkhoz beérkezett adatok tekintetében szigorú előírásokat tartunk be az Ön adatainak biztonsága és a jogellenes hozzáférés megakadályozása érdekében.

A biztonsági kérdésekkel kapcsolatban kérjük az Ön segítségét abban, hogy gondosan őrizze meg honlapunkhoz meglévő hozzáférési jelszavát és ezt a jelszót senkivel se ossza meg.

7.Melyek az Ön jogai és jogorvoslati lehetőségei?

Ön az adatkezelésről

  • tájékoztatást kérhet,
  • kérheti az általunk kezelt személyes adataik helyesbítését, módosítását, kiegészítését,
  • tiltakozhat az adatkezelés ellen és kérheti adatai törlését valamint zárolását (a kötelező adatkezelés kivételével),
  • bíróság előtt jogorvoslattal élhet,
  • a felügyelő hatóságnál panaszt tehet, illetve eljárást kezdeményezhet (https://naih.hu/panaszuegyintezes-rendje.html).

Felügyelő Hatóság: Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság

  • Székhely: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c.
  • Levelezési cím: 1530 Budapest, Pf.: 5.
  • Telefon: +36 (1) 391-1400
  • Fax: +36 (1) 391-1410
  • E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu
  • Honlap: https://naih.hu

Az Ön kérelmére tájékoztatást adunk az Ön általunk kezelt, illetve az általunk – vagy a megbízott adatfeldolgozónk által – feldolgozott

  • adatairól,
  • azok forrásáról,
  • az adatkezelés céljáról és jogalapjáról,
  • időtartamáról, ha pedig ez nem lehetséges, ezen időtartam meghatározásának szempontjairól,
  • az adatfeldolgozóink nevéről, címéről és az adatkezeléssel összefüggő tevékenységükről,
  • adatvédelmi incidensek körülményeiről, hatásairól és az elhárításukra valamint megelőzésükre tett intézkedéseinkről, továbbá
  • az Ön személyes adatainak továbbítása esetén az adattovábbítás jogalapjáról és címzettjéről.

A kérelem benyújtásától számított legrövidebb idő alatt, 20 napon belül (legfeljebb azonban 28 napon belül) adjuk meg tájékoztatásunkat. A tájékoztatás ingyenes kivéve akkor, ha Ön a folyó évben azonos adatkörre vonatkozóan tájékoztatási kérelmet már nyújtott be hozzánk. Az Ön által már megfizetett költségtérítést visszatérítjük abban az esetben, ha az adatokat jogellenesen kezeltük vagy a tájékoztatás kérése helyesbítéshez vezetett. A tájékoztatást csak törvényben foglalt esetekben tagadhatjuk meg jogszabályi hely megjelölésével, valamint a bírósági jogorvoslat illetve a Hatósághoz fordulás lehetőségéről tájékoztatással.

Társaságunk a személyes adatok helyesbítésről, zárolásról, megjelölésről és törlésről Önt, továbbá mindazokat értesíti, akiknek korábban az adatot adatkezelés céljára továbbította, kivéve akkor, ha az értesítés elmaradása az Ön jogos érdekét nem sérti.

Amennyiben az Ön helyesbítés, zárolás vagy törlés iránti kérelmét nem teljesítjük, a kérelem kézhezvételét követő 20 napon belül (legfeljebb azonban 28 napon belül) írásban vagy – az Ön hozzájárulásával – elektronikus úton közöljünk elutasításunk indokait és tájékoztatjuk Önt a bírósági jogorvoslat, továbbá a Hatósághoz fordulás lehetőségéről.

Amennyiben Ön tiltakozik a személyes adatai kezelése ellen, a tiltakozást a kérelem benyújtásától számított legrövidebb időn belül, 20 napon belül (legfeljebb azonban 28 napon belül) megvizsgáljuk és a döntésünkről Önt írásban tájékoztatjuk. Amennyiben úgy döntöttünk, hogy az Ön tiltakozása megalapozott, abban az esetben az adatkezelést – beleértve a további adatfelvételt és adattovábbítást is – megszüntetjük és az adatokat zároljuk, valamint a tiltakozásról, továbbá az annak alapján tett intézkedésekről értesítjük mindazokat, akik részére a tiltakozással érintett személyes adatot korábban továbbítottuk, és akik kötelesek intézkedni a tiltakozási jog érvényesítése érdekében.

Abban az esetben megtagadjuk a kérés teljesítését, ha bizonyítjuk, hogy az adatkezelést olyan kényszerítő erejű jogos okok indokolják, amelyek elsőbbséget élveznek az Ön érdekeivel, jogaival és szabadságaival szemben, vagy amelyek jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez kapcsolódnak. Amennyiben Ön a döntésünkkel nem ért egyet, illetve ha elmulasztjuk a határidőt, a döntés közlésétől, illetve a határidő utolsó napjától számított 30 napon belül Ön bírósághoz fordulhat.

Az adatvédelmi perek elbírálása a törvényszék hatáskörébe tartozik, a per – az érintett választása szerint – az érintett lakhelye vagy tartózkodási helye szerinti törvényszék előtt is megindítható. Külföldi állampolgár a lakóhelye szerint illetékes felügyeleti hatósághoz is fordulhat panasszal.

Kérjük Önt, hogy mielőtt a felügyeleti hatósághoz vagy bírósághoz fordulna panaszával – egyeztetés és a felmerült probléma minél gyorsabb megoldása érdekében – keresse meg Társaságunkat.

8.Melyek a főbb irányadó jogszabályok tevékenységünkre?

  • a természetes személyeknek a személyes adatok kezeléséről szóló az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete (GDPR)
  • az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény – (Info tv.)
  • a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.)
  • az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény – (Eker tv.)
  • az elektronikus hírközlésről szóló 2003. évi C. törvény – (Ehtv)
  • a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény (Fogyv tv.)
  • a panaszokról és a közérdekű bejelentésekről szóló 2013. évi CLXV. törvény. (Pktv.)
  • a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló 2008. évi XLVIII. törvény (Grtv.)

9.Adatkezelési tájékoztató módosítása

Társaságunk fenntartja magának a jogot jelen Adatkezelési tájékoztató módosítására, amelyről az érintetteket megfelelő módon tájékoztatja. Az adatkezeléssel kapcsolatos információk közzététele a www.notebookdrsziget.hu weboldalon történik.

 

Webshopunk használatával Ön a következő feltételeket magára nézve kötelezőnek fogadja el!

Az Ön által rendelt termékek eladója a NotebookDR Sziget Kereskedelmi és Szolgáltató Betéti Társaság melynek jogszabályok által meghatározott adatai a következőek:

  • cégnév: NotebookDR Sziget Kereskedelmi és Szolgáltató Betéti Társaság
  • adószám: 22109468-1-13
  • székhely: 2310 Szigetszentmiklós, Hold utca 20
  • cégjegyzékszám: 13-06-073148
  • Forint bankszámlaszám: 10401945-50526687-76511018
  • telefonszám: 06-30-887-7701
  • e-mail: info@notebookdrsziget.hu

Weboldalainkat az alábbi tárhely-szolgáltató segítségével üzemeltetjük:

  • Név:
  • Székhely:
  • E-mail:

A szerződés létrejötte

A Vevő tudomásul veszi, hogy a megrendelést követően Eladó munkatársa által, e-mailes visszaigazolás következményeként a megrendelt termékre közötte és az Eladó között adás-vételi, ill. szállítási szerződés jön létre.

A szerződés tárgyának lényeges tulajdonságai

  • A webshopon eladásra kínált termékek képezik a vállalkozó és a fogyasztók közötti szerződés tárgyát.
  • A vásárolni kívánt termékek tulajdonságait és jellemzőit a konkrét termék leírásában találja meg részletesen. Kérjük, hogy a termékleírásokat figyelmesen olvassák el, hogy pontosan azt a terméket rendelhessék és vásárolhassák meg, melyre szükségük van. Adott esetben kérjék cégünk segítségét a megadott elérhetőségeken.
  • A feltüntetett képek helyenként illusztrációk.
  • A vételár mindig a kiválasztott áru mellett feltüntetett bruttó ár.
  • A megrendelt termékeket személyesen az üzletünkben (Szigetszentmiklósi üzlet) tudja átvenni, valamint kérés esetén azokat külsős futárcéggel kiszállíttatjuk Önnek.

Szállítási feltételek

A www.notebookdrsziget.hu portálon megtalálható termékek szállítási határideje 1-30 munkanap. Ezen szállítási határidőn belül Eladó a Vevő részére a megrendelt terméket átadja, kiszállítja, vagy külsős futárcéggel kiszállíttatja. A termékre vonatkozó kárfelelősség és kockázat a Vevőre akkor száll át, amikor Vevő a webshopon megrendelt terméket átvette. Az Eladó a szerződés teljesítésekor, azaz a termék Vevő általi átvételekor adja át a Vevő részére a részletes számlát, valamint a Jótállási jegyet. A Vevő tudomásul veszi, hogy a kiszállított csomag esetén a külsős futárszolgálat szállítójának azonnal jeleznie kell az esetleges sérülést és helyben jegyzőkönyvet felvenni.

Árak, fizetési mód és fizetés

A webshopon a termékek általános forgalmi adót (AAM) tartalmazó bruttó vételárai vannak feltüntetve. A NotebookDR Sziget Kereskedelmi és Szolgáltató Betéti Társaság bármikor, előzetes értesítés nélkül módosíthatja a jelen oldalakon található anyagokat, termékspecifikációkat, termékeket és árakat. Készleten nem lévő termék esetén a feltüntetett árak és szállítási idők tájékoztató jellegűek, minden esetben függenek az aktuális beszerzési lehetőségektől, forint árfolyamától és egyéb tényezőktől. Az ár- és specifikáció változtatásának előzetes értesítés nélküli jogát fenntartjuk. Az oldalon lévő esetleges hibákért felelősséget nem vállalunk. Eltérés esetén a gyártó által megadott paraméterek érvényesek. Az árlistákban előforduló esetleges hibákért elnézésüket kérjük! A vételár mindig a kiválasztott áru mellett feltüntetett bruttó ár AAM. A feltüntetett árak nem minősülnek közvetlen árajánlattételnek, azok alapján a www.notebookdrsziget.hu ajánlati kötöttsége nem áll be. Minden feltüntetett ár előre utalásos vagy készpénz fizetési módra vonatkozik. Amennyiben Ön megküldte részünkre a megrendelést, ajánlati kötöttsége beáll, s amennyiben Cégünktől megkapta a visszaigazolást, úgy a szerződés létrejöttnek tekintendő, ez írásba foglalt szerződésnek minősül. A szerződést Cégünk iktatja, az iktatott szerződések utóbb, a magyar Polgári Törvénykönyv rendelkezései szerinti ötéves elévülési időhöz igazodóan öt évig hozzáférhetőek lesznek. Öt év eltelte után a szerződések megsemmisítésre kerülnek. A NotebookDR Sziget Kereskedelmi és Szolgáltató Betéti Társaság nem felelős az árazási vagy egyéb hibákért, és fenntartja a jogot a félreértésen alapuló megrendelések törlésére. A Vevő választja ki a termék átvétele ill. a kiszállítási módját. A termék kiszállításának költsége a webshopon a termékek esetén a termék mellett megjelenik. Az Eladó telephelyén történő termékátadás esetén a vételárat szállítási költség nem terheli. A termékek árának kifizetési módját a Vevő a portálon történő vásárlás során választja ki. A Vevő kötelessége a vételár választott fizetési mód szerinti megfizetése. A választott fizetési módtól a Vevő csak az Eladó előzetes hozzájárulásával térhet el. Amennyiben a kiszállított termék vételárát a Vevő nem tudja megfizetni, vagy az áru az Eladónak fel nem róható okból nem adható át, a Vevő köteles az Eladónak az áru rendelkezésre állításával és a kiszállításával kapcsolatos költségeit megfizetni. Az Eladó telephelyén történő személyes termék átvétel esetén a Vevő az árat a termék átvételével egyidejűleg fizeti meg. Át vehető a termék annak vételárának az Eladó számlájára történő beérkezését követően is, amennyiben a Vevő az előre történő átutalás fizetési módot választja. Az előre átutalással történő fizetéskor az Eladó e-mail-en tájékoztató jelleggel számlamásolatot küld, amely alapján a banki átutalás megtörténhet. Az eredeti számlát a Vevő az eszköz kézhezvételekor kapja meg. Figyelem: előre utalásos vásárlás esetén árut kiadni csak a vételár számlánkra való hiánytalan beérkezését, valamint a beérkezés ellenőrzését követően van módunkban! Ha a Vevő kiszállítást kér és készpénzzel egyenlíti ki a vételárat, a Vevő a termék kiszállítási költségét is tartalmazó árat a termék átvételekor fizeti meg az Eladónak vagy Eladó megbízottjának.

Webshopon történő bankkártyás fizetés:

Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.”

Jótállási feltételek

Az Eladó nem szavatol azért, hogy a termékek üzemeltetése minden esetben folyamatos és hibamentes lesz. A jótállás feltételeit a termékre vonatkozó jelen Garancialevél tartalmazza.

  1. A Fogyasztó jótállásból eredő jogai az alábbiak:  A Fogyasztó

ˇ         kijavítást, illetve – amennyiben annak feltételei fennállnak – kicserélést igényelhet.

ˇ         az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, a hibát a vállalkozás költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja.

ˇ         a szerződéstől elállhat, ha a vállalkozás a kijavítást vagy kicserélést nem vállalta, illetve nem tudja a jogszabályi feltételeknek megfelelően teljesíteni vagy érdekmúlása következik be. Jelentéktelen hiba miatt azonban nincs elállásnak helye.

  1. A Fogyasztó a jótállásból eredő jogait az alábbi formában gyakorolhatja:
  2. a)  A NotebookDR Sziget Kereskedelmi és Szolgáltató Betéti Társaság székhelyének, illetve fióktelepének címzett írásos levél formájában, illetve a vállalkozás e-mail címén és telefonjain gyakorolhatja, utóbbiak az alábbiak:

e-mail cím:        info@notebookdrsziget.hu

telefonszám:      06-30-887-7701

  1. b)  Új notebook, nyomtató és monitor vásárlása esetén a Fogyasztó a kijavítás iránti igényét az alábbi, gyártók által kijelölt hivatalos magyarországi javítószolgálatoknál közvetlenül is érvényesítheti. Ezen termékek esetében csak a hivatalos szerviz jogosult a jótállást megvizsgálni és elbírálni, az esetleges javítást elvégezni, illetve kicserélésre igazolást adni.
  1. A jótállási igény érvényesítésének határideje:

ˇ         az egyes fogyasztási cikkre a gyártó által biztosított jótállási határidő, mely  új termékek esetén minimum 1 év (a kivételeket a garancialevélen külön jelezzük)

ˇ         a jótállási igény érvényesítésének végső határideje a fogyasztó felhívásában meghatározott határidő elteltétől számított 3 hónap, ezen időintervallumon belül kell a bíróság előtt a fogyasztónak az igényét érvényesítenie, ezen határidő elmulasztása jogvesztéssel jár.

ˇ         A Fogyasztót indokolás nélküli elállási, illetve felmondási jog illeti meg abban az esetben, ha üzlethelyiségen kívül kötötte a vállalkozással az adásvételi szerződést, illetve az ügylet távollevők között jött létre (45/2014.(II.26) Korm. rendelet). Ezen indokolás nélküli elállási vagy felmondási jog gyakorlásának a határideje 14 (tizennégy) nap. A határidő kezdete a termék átvétele, több termékből álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tétel átvétele, függetlenül attól, hogy a Fogyasztó vagy az általa megjelölt harmadik személye veszi-e azt át.

Elállási/Felmondási nyilatkozatminta

  • Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben Ügyfél fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.
  • Békéltető testület. A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából az Ügyfél eljárást kezdeményezhet a lakóhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testületnél.
  • A Pest Megyei és Érd Megyei Jogú Városi Kereskedelmi és Iparkamara
    mellett működő Békéltető Testület (Pest Megyei Békéltető Testület) elérhetőségei:
    Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. em. 240.
    Levelezési cím: Pest Megyei Békéltető Testület 1364 Budapest, Pf.: 81
    Telefon, fax száma: (+36-1) 269-0703, (+36-1) 784-3076, (+36-1) 784-3149: (76) 501-538
    E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu
  • Bírósági eljárás. Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III.törvény rendelkezései szerint.

ˇ       Új termékeinkre minimum 1 év jótállást vállalunk, a kivételeket a jótállási lapon külön jelezzük.

ˇ       A jótállás rendeltetésszerű használat során bekövetkezett meghibásodásra vonatkozik. Kifejezetten nem tartozik a jótállásos hibák közé egy szoftverek nélkül megvásárolt számítógép szoftveres újratelepítése, vírusirtása, egyéb szoftveres hibák elhárítása. Szoftveres hibák megoldásában is partnerek vagyunk a szolgáltatásaink ár listáján szereplő díjak ellenében. Illetéktelen szerviz vagy személyek beavatkozása esetén jótállási/garanciális kötelezettségünk megszűnik. Ugyanígy szakszerűtlen szerelés, illetéktelen személyek által okozott károkat sem hozunk helyre díjmentesen.

ˇ         A merevlemezen tárolt adatokért, az adatvesztés következményeiért semmilyen felelősséget sem vállalunk, az adatok mentése minden esetben a Vásárló feladata! Mentse el rendszeresen fontos adatait!

ˇ         A jótállás érvényesítésének feltétele a garancialevél/jótállási jegy felmutatása, valamint sértetlen állapotú termék és annak sorozatszámának, garancia címkéjének sérülésmentes állapota, továbbá a termék hiánytalan, sérülésmentes, eredeti csomagolása.

ˇ         A garancia telephelyünkön érvényes, kivétel ha a termékhez márkaszervizes garanciafüzet tartozik (pl. Samsung, LG monitorok, HP, Canon irodai készülékek, vagy Toshiba, Dell, Lenovo, HP, ASUS, Acer laptopok melyek esetében a gyártó által megadott márkaszerviz(ek) illetékes(ek).

ˇ         3 napon belüli meghibásodás esetén azonnali cseregaranciát vállalunk termékeinkre.

ˇ         Kellékekre (pl. billentyűzet matrica) és bruttó 1 000 Ft alatti termékekre, valamint sérült, törött termékekre nem vállalunk jótállást.

Az Eladó vagy egyes termékek esetén a Gyártó ellátja az értékesített termékeknek 2013 évi V. törvény (Ptk.), illetve a távollévők között kötött szerződésekről szóló  45/2014.(II.26) Korm. rendelet szerinti szavatossági és jótállási javítását, illetve a termékek alkatrészellátását a termékekhez csatolt Jótállási jegy rendelkezései szerint. Az Eladó az -e pont szerinti szerviztevékenységét a saját szervize, illetve márkaszervizek útján látja el. Az Eladó fenntartja a jogot arra, hogy jótállási és szavatossági feltételeit a Vásárlónak küldött előzetes értesítés nélkül, a jogszabályoknak megfelelően bármikor módosítsa vagy kiegészítse. Egyéb jótállások (garanciák) kizárása: A fentiek szerint vállalt jótálláson kívül, illetve a termékekhez nyújtott jótállásról szóló leírásokban foglaltak kivételével az Eladó semminemű egyéb jótállást nem vállal.

Felelősség korlátozása

Az Eladó nem vállal semminemű felelősséget esetleges adatvesztésből, szoftver helyreállításból, állási időből a Vevőnél keletkezett károkért, illetve elmaradt haszonért. Az Eladó nem vállal semminemű felelősséget továbbá a Vevőnél bármilyen okból a termék használata során jelentkező következmény-károkért sem. A Vevő által a termékeken használt, tárolt, képzett adatok rendszeres mentése a Vevő kötelezettsége. Eladó továbbá nem felelős az alábbiakért:

ˇ           Bármilyen működési hiba az internetes hálózatban, ami megakadályozza az áruház akadálytalan működését és a vásárlást.

ˇ           A webshopban megjelenített termék kifogyása. Az Eladó bármely ajánlata csak a raktári termékekre, a készlet erejéig érvényes.

ˇ           Bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon.

ˇ           Bármely irat – függetlenül attól, hogy papír, vagy elektronikus formában érkezett – elvesztése, vagy megsemmisülése.

ˇ           Bármely szoftver nem megfelelő működése.

ˇ           Bármilyen programhiba, abnormális esemény vagy technikai hiba következményei.

ˇ           A Vevő felelős a www.notebookdrsziget.hu webshophoz való kapcsolódásáért és a vásárlásért.

ˇ           Az Eladó nem vonható felelősségre semmilyen esetben vis maior esetén vagy bármilyen eseménnyel kapcsolatosan, ami nem az irányítása alatt áll.

ˇ           Az Eladó szabadon megváltoztathat bármilyen árat vagy határidőt. A változás a www.notebookdrsziget.hu portálon történt megjelenítés időpontjától lép életbe.

 

Az elállás joga

A fogyasztó a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet

  • 20. §-a alapján jogosult az áru átvételét követő 14 naptári napon belül indokolás nélkül elállni a vásárlástól, amennyiben a vásárlás nem a NotebookDR Sziget Kereskedelmi és Szolgáltató Betéti Társaság telephelyén, hanem távollévők közötti szerződéskötés útján valósult meg.
  • A 23. § alapján az NotebookDR Sziget Kereskedelmi és Szolgáltató Betéti Társaság köteles a Megrendelő által kifizetett termék árát haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzéstől számított 14 napon belül visszatéríteni a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is. A vállalkozás azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. A vállalkozás mindaddig visszatarthatja a fentiekben meghatározott összeget, amíg a fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan igazolta, hogy azt visszaküldte, a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Nem illeti meg a visszatartás joga, ha vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza.

A termék az Eladó címére történő visszaküldésének költsége Fogyasztót terheli. Az Eladónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségének kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.

  • A 24. § szerint a fogyasztó kizárólag a termék visszaküldésének költségét viseli, kivéve, ha a vállalkozás vállalta -e költség viselését.
  • 29. § alapján a fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogát:
  1. a)    a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
  2. b)    olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, a 20. § (2) bekezdésében meghatározott határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;
  3. c)    olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;
  4. d)    romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
  5. e)    olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
  6. f)    olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
  7. g)    olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;
  8. h)    olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;
  9. i)     lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;
  10. j)     hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;
  11. k)    nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;
  12. l)     lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;
  13. m)  a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti a 20. § szerinti jogát.

Házhozszállítás esetén a csomag átvételekor szíveskedjen ellenőrizni a kézbesítő előtt a csomag sértetlenségét. Ha sérülést talál, ne vegye át a csomagot, vetessen fel jegyzőkönyvet a futárral. A csomag fizikai sérüléséről utólagos reklamációt jegyzőkönyv nélkül nem áll módunkban elfogadni.

Záró rendelkezések

A jelen Feltételekben nem szabályozott kérdésekben a 2013 évi V. törvény (Ptk.), az egyes tartós használatra rendelt termékek jótállási kötelezettségéről szóló 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet, illetve a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet rendelkezései az irányadók. Fenntartjuk a jogot jelen feltételek, üzletszabályzat külön értesítés nélküli módosítására. Téves utalások visszautalásakor banki tranzakciós költséget számítunk fel, amelynek mértéke minimum az utalandó összeg 1%-a.

Jótállási feltételek

Az Eladó nem szavatol azért, hogy a termékek üzemeltetése minden esetben folyamatos és hibamentes lesz. A jótállás feltételeit a termékre vonatkozó jelen Garancialevél tartalmazza.

  1. A Fogyasztó jótállásból eredő jogai az alábbiak:  A Fogyasztó

ˇ         kijavítást, illetve – amennyiben annak feltételei fennállnak – kicserélést igényelhet.

ˇ         az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, a hibát a vállalkozás költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja.

ˇ         a szerződéstől elállhat, ha a vállalkozás a kijavítást vagy kicserélést nem vállalta, illetve nem tudja a jogszabályi feltételeknek megfelelően teljesíteni vagy érdekmúlása következik be. Jelentéktelen hiba miatt azonban nincs elállásnak helye.

  1. A Fogyasztó a jótállásból eredő jogait az alábbi formában gyakorolhatja:
  2. a)  A NotebookDR Sziget Kereskedelmi és Szolgáltató Betéti Társaság székhelyének, illetve fióktelepének címzett írásos levél formájában, illetve a vállalkozás e-mail címén és telefonjain gyakorolhatja, utóbbiak az alábbiak:

e-mail cím:        info@notebookdrsziget.hu

telefonszám:      06-30-887-7701

  1. b)  Új notebook, nyomtató és monitor vásárlása esetén a Fogyasztó a kijavítás iránti igényét az alábbi, gyártók által kijelölt hivatalos magyarországi javítószolgálatoknál közvetlenül is érvényesítheti. Ezen termékek esetében csak a hivatalos szerviz jogosult a jótállást megvizsgálni és elbírálni, az esetleges javítást elvégezni, illetve kicserélésre igazolást adni.
  1. A jótállási igény érvényesítésének határideje:

ˇ         az egyes fogyasztási cikkre a gyártó által biztosított jótállási határidő, mely  új termékek esetén minimum 1 év (a kivételeket a garancialevélen külön jelezzük)

ˇ         a jótállási igény érvényesítésének végső határideje a fogyasztó felhívásában meghatározott határidő elteltétől számított 3 hónap, ezen időintervallumon belül kell a bíróság előtt a fogyasztónak az igényét érvényesítenie, ezen határidő elmulasztása jogvesztéssel jár.

ˇ         A Fogyasztót indokolás nélküli elállási, illetve felmondási jog illeti meg abban az esetben, ha üzlethelyiségen kívül kötötte a vállalkozással az adásvételi szerződést, illetve az ügylet távollevők között jött létre (45/2014.(II.26) Korm. rendelet). Ezen indokolás nélküli elállási vagy felmondási jog gyakorlásának a határideje 14 (tizennégy) nap. A határidő kezdete a termék átvétele, több termékből álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tétel átvétele, függetlenül attól, hogy a Fogyasztó vagy az általa megjelölt harmadik személye veszi-e azt át.

Elállási/Felmondási nyilatkozatminta

  • Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben Ügyfél fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.
  • Békéltető testület. A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából az Ügyfél eljárást kezdeményezhet a lakóhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testületnél.
  • A Pest Megyei és Érd Megyei Jogú Városi Kereskedelmi és Iparkamara
    mellett működő Békéltető Testület (Pest Megyei Békéltető Testület) elérhetőségei:
    Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. em. 240.
    Levelezési cím: Pest Megyei Békéltető Testület 1364 Budapest, Pf.: 81
    Telefon, fax száma: (+36-1) 269-0703, (+36-1) 784-3076, (+36-1) 784-3149: (76) 501-538
    E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu
  • Bírósági eljárás. Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III.törvény rendelkezései szerint.

ˇ       Új termékeinkre minimum 1 év jótállást vállalunk, a kivételeket a jótállási lapon külön jelezzük.

ˇ       A jótállás rendeltetésszerű használat során bekövetkezett meghibásodásra vonatkozik. Kifejezetten nem tartozik a jótállásos hibák közé egy szoftverek nélkül megvásárolt számítógép szoftveres újratelepítése, vírusirtása, egyéb szoftveres hibák elhárítása. Szoftveres hibák megoldásában is partnerek vagyunk a szolgáltatásaink ár listáján szereplő díjak ellenében. Illetéktelen szerviz vagy személyek beavatkozása esetén jótállási/garanciális kötelezettségünk megszűnik. Ugyanígy szakszerűtlen szerelés, illetéktelen személyek által okozott károkat sem hozunk helyre díjmentesen.

ˇ         A merevlemezen tárolt adatokért, az adatvesztés következményeiért semmilyen felelősséget sem vállalunk, az adatok mentése minden esetben a Vásárló feladata! Mentse el rendszeresen fontos adatait!

ˇ         A jótállás érvényesítésének feltétele a garancialevél/jótállási jegy felmutatása, valamint sértetlen állapotú termék és annak sorozatszámának, garancia címkéjének sérülésmentes állapota, továbbá a termék hiánytalan, sérülésmentes, eredeti csomagolása.

ˇ         A garancia telephelyünkön érvényes, kivétel ha a termékhez márkaszervizes garanciafüzet tartozik (pl. Samsung, LG monitorok, HP, Canon irodai készülékek, vagy Toshiba, Dell, Lenovo, HP, ASUS, Acer laptopok melyek esetében a gyártó által megadott márkaszerviz(ek) illetékes(ek).

ˇ         3 napon belüli meghibásodás esetén azonnali cseregaranciát vállalunk termékeinkre.

ˇ         Kellékekre (pl. billentyűzet matrica) és bruttó 1 000 Ft alatti termékekre, valamint sérült, törött termékekre nem vállalunk jótállást.

Az Eladó vagy egyes termékek esetén a Gyártó ellátja az értékesített termékeknek 2013 évi V. törvény (Ptk.), illetve a távollévők között kötött szerződésekről szóló  45/2014.(II.26) Korm. rendelet szerinti szavatossági és jótállási javítását, illetve a termékek alkatrészellátását a termékekhez csatolt Jótállási jegy rendelkezései szerint. Az Eladó az -e pont szerinti szerviztevékenységét a saját szervize, illetve márkaszervizek útján látja el. Az Eladó fenntartja a jogot arra, hogy jótállási és szavatossági feltételeit a Vásárlónak küldött előzetes értesítés nélkül, a jogszabályoknak megfelelően bármikor módosítsa vagy kiegészítse. Egyéb jótállások (garanciák) kizárása: A fentiek szerint vállalt jótálláson kívül, illetve a termékekhez nyújtott jótállásról szóló leírásokban foglaltak kivételével az Eladó semminemű egyéb jótállást nem vállal.

Kapcsolat

Ügyfélszolgálat: +36 30 887 7701
(Munkanapokon, 10-18 óráig)

info@notebookdrsziget.hu

Bemutatóterem cím:

2310 Szigetszentmiklós, Hold u. 20.

Nyitvatartás: Hétfő-Péntek, 10-18 óráig

Telefon:

+36 30 887 7701